A NAV július 1-től induló Online Számla 2.0 rendszere érinti a legtöbb magyar vállalkozást. A regisztráció és a technikai beállítások elvégzése azonban nem mindenki számára könnyű feladat. Felhasználóink számára ezért Online Számla Helpdesk szolgáltatást nyújtunk, amennyiben nem sikerül egyedül teljesíteni a jogszabályban előírt kötelezettséget.
A Számadó, a Compakta és az eusys szoftverek felhasználói számára elérhető szolgáltatás keretében telefonos ügyfélszolgálatunk végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton, beállítja számlázóprogramját, és ellenőrzi a sikeres teljesítést.
Mit tartalmaz az Online Számla Helpdesk szolgáltatás?
- A megrendelő „kezét fogva” egy előre egyeztetett időpontban interneten keresztül segítjük végrehajtani a regisztrációs lépéseket a NAV Online Számla rendszerében.
- Közösen létrehozzuk a technikai felhasználót a NAV felületén.
- Segítünk elhelyezni a technikai felhasználót (felhasználónév, jelszó, xml aláírókulcs, cserekulcs) a számlázási rendszerében.
- Az ügyfél beleegyezésével létrehozunk egy teszt számlát, amit beküldünk a NAV-nak, majd azonnal le is sztornózzuk.
- Választ adunk a felmerült kérdésekre, bemutatjuk a lehetséges hibaüzeneteket.