Online Számla Helpdesk
A NAV július 1-től induló Online Számla 2.0 rendszere érinti a legtöbb magyar vállalkozást. A regisztráció és a technikai beállítások elvégzése azonban nem mindenki számára könnyű feladat. Felhasználóink számára ezért Online Számla Helpdesk szolgáltatást nyújtunk, amennyiben nem sikerül egyedül teljesíteni a jogszabályban előírt kötelezettséget.
A Számadó, a Compakta és az eusys szoftverek felhasználói számára elérhető szolgáltatás keretében telefonos ügyfélszolgálatunk végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton, beállítja számlázóprogramját, és ellenőrzi a sikeres teljesítést.
Mit tartalmaz az Online Számla Helpdesk szolgáltatás?
- A megrendelő „kezét fogva” egy előre egyeztetett időpontban interneten keresztül segítjük végrehajtani a regisztrációs lépéseket a NAV Online Számla rendszerében.
- Közösen létrehozzuk a technikai felhasználót a NAV felületén.
- Segítünk elhelyezni a technikai felhasználót (felhasználónév, jelszó, xml aláírókulcs, cserekulcs) a számlázási rendszerében.
- Az ügyfél beleegyezésével létrehozunk egy teszt számlát, amit beküldünk a NAV-nak, majd azonnal le is sztornózzuk.
- Választ adunk a felmerült kérdésekre, bemutatjuk a lehetséges hibaüzeneteket.
Megrendelési feltételek
A megrendeléseket a beérkezés és az időpontegyeztetések sorrendjében tudjuk teljesíteni! Az Online Számla Helpdesk szolgáltatást a Számadó Kft. szoftvereinek (Számadó, Compakta vagy eusys) használói vehetik igénybe. Feltétel, hogy a szoftver legfrissebb verziója legyen a felhasználó számítógépén. A kapcsolattartó csak személyesen az adózó, az adózó NAV-nál bejelentett törvényes képviselője vagy állandó meghatalmazottja lehet. A szolgáltatás megkezdésének előfeltétele, hogy a megrendelő kitöltse az előzetesen elküldött táblázatot a regisztrációhoz szükséges adatokkal. A megrendelő előzetesen egyeztetett időpontban rendelkezésre áll interneten keresztül maximum 1 órán keresztül. A megrendelő elfogadja az adatkezelési tájékoztatónkat, és hozzájárul adatai kezeléséhez.
Számadó hírek
Munkásságunkról olvasmányosabb formában - böngésszen a legfrissebb történetek között!
Akkor Itt az idő!
A számadó 30 éves születésnapja alkalmából, a piacon egyedülálló ajánlattal készültünk.
Következő 30 új ügyfelünk számára ingyen adjuk a Számadó vállalatirányítási rendszer licencét!*
Még
|
|
új Számadó ügyfélnek érhető el
INGYENES licence.
|
Ügyfeleink visszajelzései
igényeljen ingyenes élő demo bemutatót és ismerje meg a Számadó vállalatirányítási rendszerét!
igényeljen ingyenes élő demo bemutatót és ismerje meg compakta könyvelő programunkat!
A SZÁMADÓ 30 éve fejleszti megoldásait
a hazai vállalkozások számára.
A kis-, közép- és nagyvállalkozások, szervezetek pénzügyi, ügyviteli és menedzsment feladataira kínál kiforrott, jól használható, könnyen
bevezethető, rugalmasan továbbfejlődő
szoftvermegoldásokat.
Képzett és tapasztalt tanácsadó, könyvelő, rendszerszervező és fejlesztő gárdával állunk ügyfeleink rendelkezésére.
KIEMELT IPARÁGI TAPASZTALATAINK
- Műtrágya és növényvédőszerek gyártása,
kereskedelme
- Malomipar
- Gumiabroncs és felni kereskedelem
- Gyártási folyamatok
- Textil alapanyagok kereskedelme
- Polcrendszer kezelése, komissiózás
- Fuvaszervezés, terítőautós rendszer
- Ügynöki kereskedelem
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, elérhetőségeink
Számadó Szoftver Kft.
1095 Budapest, Boráros tér 7. (Dunaház)
Telefon: +36 1 215 0256
Mobil: +36 20 5207606
E-mail: mail@szamado.hu
Adószám: 13642134-2-43