Skip to main content Skip to search

E-ügyfélszolgálat

Amennyiben valamilyen problémába ütközött a SZÁMADÓ termékek használata során, akkor van néhány lépés amit érdemes megtenni, mielőtt az ügyfélszolgálat segítségét kéri. Így esetleg gyorsabban megoldódik a probléma (pl. ha munkaidőn kívül, hétvégén keletkezett és nincs ügyfélszolgálat). A javasolt lépéseket a Segítség oldalon találja.

Figyelem! Csak érvényes szerződéssel rendelkező, határidőn túli számlatartozást fel nem halmozott ügyfelek vehetik igénybe. Ennek megfelelően ingyenes programok felhasználói sem tudják itt kérdéseiket feltenni, számukra a SZÁMADÓ Felhasználók facebook csoport kínálhat megoldást.



Bejelentő adatai:

Ügyfélkód*:
Soroszatszám*:
Jelszó: (amennyiben biztonsági jelszót igényelt)
Bejelentő neve:
E-mail címe*:
Telefonszáma:
Telephely:

Program és adatbázis paraméterei:

Program*
Verzió:
A hibás adatbázis (cég) azonosítója:
A hibás adatbázis (cég) éve (pl. 2020): 
SZÁMADÓ-ba belépéskor használt név:
SZÁMADÓ-ba belépéskor használt jelszó:

Esemény leírása:

Tárgy*:
  (Néhány szóban, max. 60 karakterben  fogalmazza meg a bejelentés tárgyát, pl. ´161-es hiba a SZÁMADÓ indításakor´.)

Az esemény vagy kérdés leírása, hibaüzenet esetén az üzenet pontos szövegével:

*kötelezően kitöltendő mező

A feltüntetett adatokat a SZÁMADÓ Kft dolgozói bizalmas adatként kezelik, azt harmadik félnek át nem adják. 
A bejelentett hibával kapcsolatban a bejelentőt maximum 2 munkanapon belül E-mail-ben, vagy telefonon értesítjük.