Kereskedő cégeknek
Megoldásaink, szoftvereink kereskedelmi cégeknek
Kereskedelemi kihívások, amelyekre megoldást nyújtunk
A kereskedelmi folyamatok bár igen egyszerűnek tűnnek, hiszen csupán annyiról van szó, hogy megveszem az árut, és eladom. Aki azonban valaha már dolgozott ilyen tevékenységben, tudja, hogy a dolog ennél jóval összetettebb.
A kérdések sora merül fel ilyenkor:
- Kezelünk-e vevői rendeléseket?
- Kezelünk-e szállítói rendeléseket? Ha igen, meg tudjuk-e mondani, hogy mikor lesz a várható beszállítás?
- Tudunk-e több raktárat kezelni?
- A bizományba kapott készleteket tudjuk-e kezelni?
- Gyári számot, vagy sarzsszámot tudunk-e kezelni?
- Milyen áron készül a számla?
- A szállítólevélből lehet-e számlát készíteni?
- Van-e árrés kimutatás?
- Tudjuk-e, hogy mikor, kitől mennyiért szereztünk be árut?
- Tudjuk-e, hogy mikor, kinek mennyiért adtunk el árut?
- A beragadt készleteket meg tudjuk-e nézni?
- Tudunk-e kezelni akciókat?
- Visszáru és jóváírás? Vevői és szállító oldalon!
- Előleg kezelés van-e?
- Speciálissá tehető-e a cikktörzs a cikkek tulajdonságainak tárolásával?
- Van-e lokációs (polcleltár) készletkezelés?
- Tud-e a program évközi és / vagy év végi, teljes, vagy részleges leltárt készíteni?
Sorolni lehetne azokat a kérdéseket, amik elvárások lehetnek egy ilyen szoftver működésével, szolgáltatásaival szemben. A SZÁMADÓ a fenti pontokra mind biztos megoldást biztosít. A lista azonban egyáltalán nem teljes, sok más lehetőséget is biztosít alapból a rendszerünk.
Természetesen a készletek kezelésével kapcsolatban a naturáliákban (pl. db) kezelt kimutatások mellett a másik legalább ennyire fontos azok értékben történő kezelése, kimutatása, és ezek kiértékelésének a biztosítása. Ezen a területen is számtalan helyzet adódik, hiszen a beszerzések szinte minden esetben eltérő áron történik, terhelhetik azokat szállítási, vagy más költségek is, lehet, hogy már el is adtuk a terméket, mikorra megkapjuk a pontos beszerzési árat tartalmazó számlát (hiszen a szállítólevélen nem volt ár feltüntetve), lehet, hogy devizában történt a beszerzés, az is lehet, hogy miután már eladtunk a beszerzett áruból, kapunk egy beszerzési értéket módosító helyesebítő számlát,stb. Ezekből az adatokból közben egyszerre kell szolgálni a vezetői információs igényeket, hiszen az árrés kimutatásnak a beszerzési érték kezelése az alapja, és nem kevésbé fontos, hogy a könyvelés számára is ebből az információból kell kiindulni a készletérték megadásánál.
Vannak persze speciális helyzetek, ilyenkor az alaprendszerre támaszkodva, azt alapnak tekintve építünk fel egy olyan megoldást, ami az adott speciális kereskedelmi folyamatot képes a megfogalmazott igények szerint támogatni. Itt a legkülönbözőbb helyzetek teremthetik meg az egyedi megoldás kialakítását, pl. olyan kereskedő, akinél a kínált termékeknek csak töredéke van saját raktáron, így a vevői rendelés saját készletből ki nem szolgálható részét tovább kell rendelni a központi raktárból. Ha egy ilyen folyamatot automatizálni szeretnénk, akkor egyedi megoldást kell kialakítani.
Speciális iparági megoldásainkból
Műtrágya és növényvédőszerek gyártása, kereskedelme
- termeltetési szerződések kezelése
- vevő teljes hitelkeretének figyelése
- vevői rendelések kezelése
- növénydoktor, gázmester kezelése
- ADR okmány kezelése
- felvásárlási jegy, kompenzációs felár
Malomipar
- gabona felvásárlási folyamatok támogatása
- termelési folyamatok
- malomipari termékek kereskedelme
- átvett gabona minta labor eredményeinek kezelése
Textil alapanyagok nemzetközi kereskedelme
- termékkereskedelem
- készlet foglalás a rendszerben
- minden egyes méterár vég-vonalkóddal és egyedi azonosítóval történő megkülönböztetése
- vezérszín kezelése
- minden szín, árnyalat és vég hosszának pontos nyilvántartása
- darab végek kezelésének lehetősége
- paclist kezelése a rendszerben (a gyártó által küldött lista a kiszállított cikkekről, vonalkódos gyors beolvasásuk lehetősége)
Ügynöki kereskedelem (további egyedi beállítást igényel)
- elszámolás logikája: adott partnerhez törzsadat-szinten ügynök hozzárendelése
- üzletkötő a vevő forgalma utána kap jutalékot, de csak a kiegyenlített számlák után
- ügynöki elszámoló ár kezelése
- lehetséges látogatási terv, valós látogatások, tervezett látogatások statisztikáinak és forgalmi adatoknak a kezelése is
Gumiabroncs és felni kereskedelem
- termékkereskedelem
- gumiabroncsok téli/nyári tárolása - "gumi hotelszolgáltatás"
- foglalási rendszer működtetése
Számadó hírek
Munkásságunkról olvasmányosabb formában - böngésszen a legfrissebb történetek között!
Akkor Itt az idő!
A számadó 30 éves születésnapja alkalmából, a piacon egyedülálló ajánlattal készültünk.
Következő 30 új ügyfelünk számára ingyen adjuk a Számadó vállalatirányítási rendszer licencét!*
Még
|
|
új Számadó ügyfélnek érhető el
INGYENES licence.
|
Ügyfeleink visszajelzései
igényeljen ingyenes élő demo bemutatót és ismerje meg a Számadó vállalatirányítási rendszerét!
igényeljen ingyenes élő demo bemutatót és ismerje meg compakta könyvelő programunkat!
A SZÁMADÓ 30 éve fejleszti megoldásait
a hazai vállalkozások számára.
A kis-, közép- és nagyvállalkozások, szervezetek pénzügyi, ügyviteli és menedzsment feladataira kínál kiforrott, jól használható, könnyen
bevezethető, rugalmasan továbbfejlődő
szoftvermegoldásokat.
Képzett és tapasztalt tanácsadó, könyvelő, rendszerszervező és fejlesztő gárdával állunk ügyfeleink rendelkezésére.
KIEMELT IPARÁGI TAPASZTALATAINK
- Műtrágya és növényvédőszerek gyártása,
kereskedelme
- Malomipar
- Gumiabroncs és felni kereskedelem
- Gyártási folyamatok
- Textil alapanyagok kereskedelme
- Polcrendszer kezelése, komissiózás
- Fuvaszervezés, terítőautós rendszer
- Ügynöki kereskedelem
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, elérhetőségeink
Számadó Szoftver Kft.
1095 Budapest, Boráros tér 7. (Dunaház)
Telefon: +36 1 215 0256
Mobil: +36 20 5207606
E-mail: mail@szamado.hu
Adószám: 13642134-2-43